Różaniec publiczny jako zadośćuczynienie za bluźnierczą restaurację w Warszawie

12
1
6
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne / Fot. Facebook/Krucjata Młodych - TFP

W centrum Warszawy znajduje się bluźniercza restauracja, która szydzi z katolików. Różaniec w intencji jej zamknięcia odbędzie się w sobotę 27 stycznia o godz. 17:00 przy Placu Konstytucji 3.

  • Organizatorami modlitewnej inicjatywy są Krucjata Młodych - TFP oraz kampania “Polska Katolicka, nie laicka”.
  • W restauracji możemy zobaczyć różańce zawieszone na butelkach z wódką, obrazy Maryi palącej papierosy czy podobizny Jezusa zastąpione twarzą Keanu Reeves’a.
  • Prezes Instytutu mec. Jerzy Kwaśniewski, powiedział w rozmowie z Radiem Maryja, że w tej sytuacji najwłaściwszym jest apelowanie do Polaków, aby nie dali się złapać na lep patomarketingowcom.
  • Zobacz także: Środowiska prawnicze zapowiadają: Będziemy gromadzić udokumentowane informacje dotyczące naruszeń prawa

Różaniec publiczny jako zadośćuczynienie za bluźnierczą restaurację “Madonna” w Warszawie odbędzie się przed lokalem. Organizatorami modlitewnej inicjatywy są Krucjata Młodych - TFP oraz kampania “Polska Katolicka, nie laicka”.

Restauracja szydząca z katolików

Restauracja działa od listopada i szydzi z katolików. Możemy zobaczyć tam różańce zawieszone na butelkach z wódką, obrazy Maryi palącej papierosy czy podobizny Jezusa zastąpione twarzą Keanu Reeves’a. 

W ubiegłym tygodniu organizacja Chrześcijańskie Veto zaapelowała do wiernych, by sprzeciwili się bluźnierstwu.

Pojawił się również apel do prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego o cofnięcie zgody na funkcjonowanie tej restauracji. 

Czytaj także: Lewica chce karać za "mowę nienawiści". Apel do prezydenta Dudy

Głos zabrał Ordo Iuris 

Sprawę nagłośnił także Ordo Iuris. Prezes Instytutu mec. Jerzy Kwaśniewski, powiedział w rozmowie z Radiem Maryja, że w tej sytuacji najwłaściwszym jest apelowanie do Polaków, aby nie dali się złapać na lep patomarketingowcom. 

Petycja chronmyswietosci.pl to sprzeciw wobec tego, co nazywamy patomarketingiem, czyli tego typu działaniom marketingowym, które poprzez obrażanie, znieważanie współobywateli, mają przynosić zysk tego typu miejscom - zaznaczył.

Źródło: facebook.com

Najnowsze
Sonda
Wczytywanie sondy...
12
1
Zapisz na później
Wczytywanie komentarzy...

Polecane

Przejdź na stronę główną
Na żywo