Poznaj historię objawień maryjnych
Cechą charakterystyczna (jedynej prawdziwej wiary, czyli) katolicyzmu jest pobożność maryjna, trwająca nieprzerwanie od czasów pierwszych chrześcijan. Pobożność ta była i jest znienawidzona i brutalnie zwalczana przez wszystkich wrogów prawdziwej wiary — w tym protestanckich heretyków, masonów, komunistów, nazistów, a obecnie tęczową rewolucję, lewicę i pseudoliberałów.
- Zobacz także: Marsz dla Życia i Rodziny 2024. Obrońcy życia walczą o dobro Polski! Zobacz gdzie odbędą się marsze dla życia
Pobożność maryjną ożywiają prywatne, uznawane przez Kościół, zgodne z katolicyzmem, objawienia maryjne. Powodem wypaczania i degeneracji tej pobożności są niestety liczne pseudo objawienia maryjne często będące demonicznymi mamieniami.
By móc właściwie oceniać, czy ma się do czynienia z prawdziwymi, czy fałszywymi objawieniami maryjnymi, warto poznać historię objawień maryjnych. W poznaniu historii takich fenomenów pomocna może się okazać, wydana przez wydawnictwo Fronda, trzytomowa praca „Historia Objawień Maryjnych. Od Madonny del Pilar 40 r. do Wychowawczyni z Vallecorsa 1821 r.” autorstwa Wincentego Łaszewskiego. Pierwszy 312 stronicowy tom tej publikacji jest już w księgarniach. Praca ta bazuje na wydanym przed kilku laty albumie "Świat Maryjnych Objawień" w której, jak informuje wydawca, autor dokonał licznych uzupełnień i zmian.
Na kartach pierwszego tomu czytelnicy znajdą takie objawienia jak: z Saragossy w Hiszpanii (z roku 40), z Le Puy-en-Velay we Francji (z 47 roku), z Rzymu z II wieku, z Neocezarei (dziś w Turcji, z 231 roku), znad Jordanu z VII wieku, z Konstantynopola z IV wieku, Matki Bożej Śnieżnej z Rzym z 352 roku, z VI wieku z Rzymu, Toledo w Hiszpanii z VII wieku, z Damaszku w Syrii z VII wieku, z Cluny z Francji z X wieku, Walsingham z XI wieku, z Tuluzy we Francji, z XII wieku, z Kolonii z Niemiec, z Nazare w Portugalii, z Poitiers z 1202 roku, z Cambridge (z 1251 rok), z Loreto we Włoszech, z Vicenza z Włoch, z Trois-Eois we Francji, Cotignac we Francji z 1519 roku, z Guadalupe w Meksyku (z 1531 roku), z Leżajska w Polsce z 1560 roku, z czasu bitwy pod Lepanto w Grecji (1571 rok), z Vailankanni w Indiach, z Neapol we Włoszech z 1608 roku, z Agreda w Hiszpanii, z Notre Dame de l'Osier we Francji, z Gdańska Matemblewa, z Rzymu w 1821 roku, z La Vangz z Wietnamu z 1798, z Vallecorsa we Włoszech.