Jak się będą nazywać wpisy na Twitterze po ostatnich zmianach? Elon Musk ma już na to rozwiązanie. Od teraz użytkownicy będą...iksować

1
0
0
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne / Fot. Youtube

Właściciel Twittera, Elon Musk, powiedział w poniedziałek, że oczekuje się, że tweety będą nazywane "X". Multimiliarder zapowiedział również, że platforma stopniowo będzie pozbywać się dotychczasowej nazwy. Wyjaśnił również, dlaczego zamierza całkowicie zmienić znaną do tej pory markę.

Właściciel Twittera, Elon Musk, powiedział w poniedziałek, że oczekuje się, że tweety będą nazywane "X", stając się jedną z najnowszych zmian, które mają miejsce na platformie mediów społecznościowych.

x - odpowiedział krótko Elon Musk.

Odpowiedź Muska pojawiła się po tym, jak ogłosił rebranding platformy społecznościowej w niedzielę, zmieniając awatar swojego profilu na logo X i publikując treści promocyjne nowego logo z dobrze znanego zarysu ptaka.

Logo X zaczęło pojawiać się również na wersji platformy na komputery stacjonarne, chociaż logo ptaka, które wkrótce ma zostać wycofane, pozostaje w mobilnej wersji platformy.

Twitter został przejęty przez X Corp zarówno w celu zapewnienia wolności słowa, jak i jako akcelerator dla X, aplikacji wszystkiego. To nie jest po prostu zmiana nazwy firmy, ale robienie tego samego. Nazwa Twittera miała sens, gdy wiadomości składały się z zaledwie 140 znaków, które krążyły tam iz powrotem – jak tweety ptaków – ale teraz możesz opublikować prawie wszystko, w tym kilka godzin wideo. W nadchodzących miesiącach dodamy kompleksową komunikację i możliwość prowadzenia całego Twojego finansowego świata. Nazwa Twittera nie ma sensu w tym kontekście, więc musimy pożegnać się z ptakiem - wyjaśnił swoją koncepcję Musk.

Czytaj więcej: Użytkownicy Twittera intensywnie głowią się nad nową nazwą… "Obecnie jesteśmy X-menami?"

Nowa konkurencja od Chińczyków

Twitter, który został oficjalnie zakupiony przez Muska w październiku ubiegłego roku, przeszedł w ostatnich miesiącach wiele niepopularnych zmian, w tym ograniczenie liczby bezpośrednich wiadomości, które użytkownik może wysłać, oraz liczbę tweetów, które może zobaczyć.

Tymczasem gigant technologiczny Meta również wkroczył w biznes mikroblogowania, oficjalnie uruchamiając w zeszłym miesiącu swoją tekstową platformę mediów społecznościowych Threads.

Threads był początkowo postrzegany jako rywal Twittera ze 100 milionami pobrań w pierwszym tygodniu, ale od czasu jego zaangażowania gwałtownie spadł. Teraz zarówno Meta, jak i Twitter stają w obliczu nowego konkurenta: nowej funkcji tekstowej TikTok, należącej do Chińczyków społecznościowej aplikacji wideo TikTok.

Źródło: thehill.com

Najnowsze
Sonda
Wczytywanie sondy...
1
0
Zapisz na później
Wczytywanie komentarzy...

Polecane

Przejdź na stronę główną
Na żywo