Gadżety reklamowe, czyli niedrogi, ale skuteczny sposób promocję na targach

0
0
0
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne / Zdjęcie ilustracyjne

Targi to doskonała okazja do pozyskania nowych partnerów biznesowych i kontrahentów, ponieważ osoby, które się na nich gromadzą, poszukują rozwiązań swoich problemów, nowych szans w rozwoju biznesu, a także chcę poznać trendy panujące wśród konkurencji - czyli każdy gromadzi się na nich w wiadomym celu.

Targi są również sposobem, na reklamę firmy, a doskonałym narzędziem ku temu są bez wątpienia gadżety reklamowe. Dzięki nim można stworzyć emocjonalną więź z docelowymi odbiorcami. Tego typu upominki ułatwiają także nawiązywanie nowych kontakty i są sposobem na wzmacnianie lojalność obecnych klientów. Oto więcej informacji w tym temacie. 

Dlaczego warto rozdawać gadżety reklamowe na każdych targach?

Według badania przeprowadzonego przez Advertising Specialty Institute w Stanach Zjednoczonych, w którym wzięli udział uczestnicy z różnych targów biznesowych w różnych sektorach, 3 miesiące po targach, ponad 85% ankietowanych pamiętało firmy, które podarowały im jakiś gadżet promocyjny. Dodatkowo:

  • Ponad 60% respondentów wyraziło zainteresowanie prowadzeniem interesów z firmami, od których otrzymali upominek reklamowy.

  • Ponad 80% respondentów potwierdziło, że zachowa otrzymany upominek, ponieważ uważa go za przydatny.

Biorąc pod uwagę te dane, możemy stwierdzić, że gadżety reklamowe, takie jak parasole reklamowe, rozdawane na targach są jedną z najbardziej opłacalnych inwestycji dla firmy. Przy niewielkiej inwestycji można uzyskać ogromne korzyści.

Jakie dokładnie korzyści zapewniają gadżety reklamowe?

Pamiętaj, że jeśli wybierzesz odpowiednie gadżety (nie każdy gadżet jest równie przydatny, o czym w dalszej części wpisu), uzyskasz najlepsze efekty z tego działania marketingowego, takie jak:

Efekt przypomnienia

Gadżety reklamowe na targi nie są zwykle wyrzucane. O ile nie są mało użyteczne (takowe odradzamy), mogą one służyć przez miesiące. Powoduje to efekt przypomnienia: właściciel prezentu będzie wielokrotnie widział np. logo marki i tym samym przypomni sobie o niej. W przypadku powszechnie używanych gadżetów reklamowych, takich jak: kalendarze, kubki lub notatniki efekt ten jest największy.

Wysoki zwrot z niskiej inwestycji

Inwestycja wymagana w przypadku upominku reklamowego jest stosunkowo niska w porównaniu do zwrotu, jaki może zapewnić. Ogólnie rzecz biorąc, tego typu przedmioty wzmacniają rozpoznawalności marki. Personalizując przedmioty z logo firmy, klienci mogą łatwo zidentyfikować markę i zapamiętać ją w przyszłości. Nawet drobny szczegół, taki jak długopis reklamowy może być doskonałym narzędziem marketingowym.

Większa lojalność wśród obecnych i nowych klientów

Gadżety reklamowe bez wątpienia zwiększają lojalność klientów wobec marki. Klienci czują się docenieni i dowartościowani, gdy otrzymują spersonalizowany upominek, co zwiększa ich emocjonalny związek z marką.

Jakie gadżety reklamowe warto wykorzystać?

  • Długopisy -  spersonalizowane długopisy zawsze były popularnym wyborem. Najważniejsze jest to, że są użyteczne. Nawet w dzisiejszym cyfrowym świecie, każdy potrzebuje dobrego długopisu.

  • Parasole reklamowe - każdy klient doceni parasol, ponieważ jest on praktyczny i potrzebny w najbardziej nieoczekiwanym momencie, a dla Twojej marki zapewnia on dużą przestrzeń reklamową. 

  • Torby reklamowe - są one użyteczne i wygodne i przede wszystkim przydatne jeszcze długo po zakończeniu targów 

  • Smycze - przydadzą się zarówno do przypięcia akredytacji podczas targów, jak i po podczas podobnych wydarzeń, lub prac, w których wymagana jest akredytacja.

  • Odzież reklamowa, koszulki - każdy nosi koszulki i ich potrzebuje. Osoba, która je ubierze, będzie "żywą reklamą". 

  • Dodatkowo polecamy także kalendarze,  kubki i breloki.

Najnowsze
Sonda
Wczytywanie sondy...
0
0
Zapisz na później
Wczytywanie komentarzy...

Polecane

Przejdź na stronę główną
Na żywo