Fundacja Życie i Rodzina otrzymała maila od "Gazety Wyborczej". "Kiedy bardzo nienawidzisz naszej Fundacji..."

1
0
0
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne / Fot. PAP/Tomasz Gzell

Kiedy bardzo nienawidzisz naszej Fundacji, ale musisz jakoś sprzedać powierzchnię reklamową - napisała Fundacja Życie i Rodzina, komentując w ten sposób maila od biura reklamy "Gazety Wyborczej".

Fundacja Życie i Rodzina podzieliła się w mediach społecznościowych wiadomością, którą otrzymała od biura reklamy “Gazety Wyborczej”. Konsultant ds. Klientów dziennika poinformował o zbliżającym się okresie rozliczeń PIT oraz możliwości przekazania 1,5 proc podatku.

Chciałam zapytać czy Pańska Fundacja nie byłaby zainteresowana reklamą na naszych kanałach w związku z tą tematyką. Jeśli tak prześlę więcej informacji - brzmi treść maila.

Kiedy bardzo nienawidzisz naszej Fundacji, ale musisz jakoś sprzedać powierzchnię reklamową… - skomentowali obrońcy życia. 

Czytaj także: Dziennikarz TVMN oskarżony o propagowanie ustroju totalitarnego. Trwa zbiórka na pomoc prawną

1,5 proc. PIT na rzecz OPP

Każda osoba, która odprowadza podatek w 2024 roku może przekazać jego 1,5 proc. na rzecz wybranej przez siebie organizacji pożytku publicznego (OPP).

Co ważne, przekazując 1,5 proc. z własnego PIT, podatnik nie traci ani złotówki - rozdysponowuje on jedynie kwotę, którą i tak musiałby przekazać na rzecz Skarbu Państwa. 

Aby to zrobić, należy w odpowiedniej rubryce formularza PIT wprowadzić numer KRS organizacji, którą chcemy wesprzeć.

Źródło: x.com, pit.pl

Najnowsze
Sonda
Wczytywanie sondy...
1
0
Zapisz na później
Wczytywanie komentarzy...

Polecane

Przejdź na stronę główną
Na żywo