Adidas promuje LGBT. Mężczyzna prezentuje kobiecy strój kąpielowy. "To próba wymazania kobiet"
Adidas zatrudnił męskiego modela do zaprezentowania damskiego stroju kąpielowego, stworzonego w hołdzie dla osób LGBT.
- Nowa linia strojów kąpielowych o nazwie "Let Love Be Your Legacy" została stworzona przez południowoafrykańską markę Rich Mnisi i wydana z okazji tzw. Miesiąca Dumy LGBT, czyli czerwca.
- Marka twierdzi również, że linia jest częścią ich wysiłków na rzecz uhonorowania społeczności LGBTQIA +.
- Pływaczka Riley Gaines stwierdziła, że kampania Adidasa jest częścią większej próby wymazania kobiet.
- Zobacz także: "Należy przezwyciężyć nauczanie Kościoła, które wyklucza". W niemieckiej diecezji powstała Siatka Queer
Adidas zaprezentował nową linię strojów kąpielowych “Pride 2023”, wyrażając w ten sposób uznanie dla osób LGBT. W mediach społecznościowych zaczęły krążyć nagrania z modelem, który biologicznie wydaje się być mężczyzną, jednak jest ubrany w strój kąpielowy, który klasyfikuje się jako damski.
Adidas promuje LGBT
Nowa linia strojów kąpielowych o nazwie “Let Love Be Your Legacy” została stworzona przez południowoafrykańską markę Rich Mnisi i wydana z okazji tzw. Miesiąca Dumy LGBT, czyli czerwca.
Strona internetowa Adidasa nazywa kolekcję „uczczeniem wyrażania siebie, wyobraźni i niezachwianej wiary w to, że miłość łączy”. Marka twierdzi również, że linia jest częścią ich wysiłków na rzecz uhonorowania społeczności LGBTQIA +.
Biological male models women’s swimsuit in @adidas new pride collection ad pic.twitter.com/MGgHVMpoRt — Libs of TikTok (@libsoftiktok) May 17, 2023
Czytaj także: "Należy przezwyciężyć nauczanie Kościoła, które wyklucza". W niemieckiej diecezji powstała Siatka Queer
“To próba wymazania kobiet”
Pływaczka Riley Gaines stwierdziła, że kampania Adidasa jest częścią większej próby wymazania kobiet.
Brytyjski influencer Oli London na Twitterze skrytykował firmę i zadał pytania dotyczące motywów jej działania.
Wszyscy modele płci męskiej w damskich strojach kąpielowych są szczupli, a wszystkie kobiety w rozmiarze plus size. Jaką wiadomość Adidas próbuje podświadomie wysłać konsumentom? - napisał w mediach społecznościowych.
Oli London to brytyjski muzyk i gwiazda popkultury, jeszcze niedawno był ikoną traspłciowości. Za wszelką cenę starał się on upodobnić do członka południowokoreańskiego boysbandu BTS, nie będąc jednak pewnym, czy chce być mężczyzną czy kobietą. Operacje plastyczne nie dały mu szczęścia, z czasem nawrócił się na chrześcijaństwo. Mężczyzna uświadomił sobie, że nie zewnętrzy wygląd jest ważny ale to, co znajduje się w jego wnętrzu.
Źródło: twitter, deon.pl, dailycaller.com